Odpowiedzi

2010-02-04T13:28:07+01:00
Władysławowo,13.02.2009r.

Droga Olu!
W pierwszych słowach mego listu chciałabym Cie pozdrowić.
Jestem we Władysławowie. Tu jest pięknie. Są lodowiska, baseny, sauny, jest bardzo, bardzo dużó różnych atrakcji. Mam pokój z takimi fajnymi dziewczynami: Ania, Kasia, Karolina i Asia. Naprawde jest pięknie. Jak wróce to Cie zaprosze i pokaże Ci moje widokówki miejsc w których byłam.
Pozdrów całą rodzinę i ucałuj MALUTKĄ:)
Jeszcze raz Cie pozdrawiam i całuje gorąco;P
PS. Szkoda że nie ma Cie ze mną;(
Pozdrawiam;)
Karo<3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:44:53+01:00
Droga Madziu, na wstępie przesyłam pozdrowienia!
Umawiałysmy sie,że jak tylko wrócę z ferii to od razu do Ciebie napiszę i ci wszystko opowiem!
Przez całe ferie byłam u mojej babci Ani w Gorzowie Wlkp.(wiesz u tej,którą tak lubisz). Oprucz mnie przyjechali tez moi kuzyni i kuzynki. Zawsze gdy przyjezdzamy do babci,to
Ona szykuje dla nas różne smakolyki.I tak tez bylo tym razem!! w pierwszy dzien ferii zdążyłam się tylko rozpakować i odpocząc po podrożu.Drugi dzien zaczął sie super,bo od pysznego sniadania,pozniej juz tylko biegalam po dworze.Spadło duzo sniegu i lepilismy balwana przed domem,zjezdzalismy na sankach z wielkiej górki....a dziadek zrobil nam wspanialy kulig!! po kuligu wstapilismy do domu na cieplutka herbate i z powrotem pobieglismy sie bawic na sniegu.Ps.Dobrze,ze zapakowałam duzo par skarpet,bo co chwile musialam je zmieniac-tyle sniegu bylo!
Kolejne dni mijały podobnie jak te pierwsze,ciagle tylko zabawy na sniegu i kuligi,ale w ostatnie dni najbardziej mi sie podobały,bo....wymyslilismy z kuzynami,ze zbudujemy iglo!! ale frajdę mielismy przy jego budowie!! pare razy zawalilo nam sie na glowy,ale nie poddawalismy sie ...az wkoncu po kilku nieudanych probach-udalo nam sie!! I od razu zaczelismy wojne na sniezki:) dziewczyny kontra chlopaki,bylo tak smiesznie,ze az czasem plakalismy ze smiechu! No ale juz na nastepny dzien musialam wracac do domu,bo ferie sie skonczyly,mineły tak szybko,ze nawet nie wiem kiedy:) Fajnie bylo!
A jak Ty spędziłaś ferie?? Bawilas sie tak dobrze jak ja?? Pozdrawiam,i czekam na odpowiedz.