Sprzedany na aukcji w 1989 roku znaczek pocztowy osiągnął rekordową cenę 1,1 mln dolarów amerykańskich. Znaczek miał wymiary 2,8 cm x 2,3 cm. Ile kosztował każdy milimetr kwadratowy tego znaczka? Wynik zaokraglij do 1 centa (0,01 dolara) . PoTrzebuję na dzisiaj ! POmóżcie , błagam !! ;)

3

Odpowiedzi

2010-02-04T13:20:06+01:00
2,8 cm= 28 mm
2,3 cm= 23 mm
23mm x 28mm = 644 mm[kwadratowych]
x = 1,1 mln : 644
x = 1708,07 $ [ w przybliżeniu]
;))
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:24:52+01:00
1,1 mln dolarów amerykańskich. Znaczek miał wymiary 2,8 cm x 2,3 cm. Ile kosztował każdy milimetr kwadratowy tego znaczka? Wynik zaokraglij do 1 centa (0,01 dolara) . PoTrzebuję na dzisiaj ! POmóżcie , błagam !! ;)

2,8×2,3=6,44cm²
1cm²=100mm²
6,44cm²=644mm²

1dolar=100centów
1,1mln dolarów=110000000centów

110000000:644=170807,45centów za milimetr kwadratowy

Odp. Każdy mm² tego znaczka kosztował 170 807 centów.

Proszę naj :)
21 4 21
2010-02-04T13:26:34+01:00
2,8 cm=28 mm
2,3 cm=23 mm
Pole znaczka: P=28 mm * 23 mm = 644 mm^2
1 100 000 dolarów = 110 000 000 centów - cena znaczka
110 000 000 centów : 644 mm^2 =(w zaokrągleniu) 170 807 centów/mm^2
10 3 10