Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:48:23+01:00
Pekin - Szerokość geograficzna: 39° 55' północ. Długość geograficzna: 116° 23' wschód
Mont blank -
kili mandżaro - 3°04'S 37°21'E
buenos aires - Szerokość geograficzna: 34° 2' południe. Długość geograficzna: 58° 3' zachód
ciesnina beninga - 38°46'N, 9°30'W
tasmania - Współrzędne geograficzne: 12° 30' S, 96° 50' E.
1 5 1
2010-02-04T13:55:25+01:00
Pekin-39° 55' N ,116° 23' E
Mont Blanc-45°55⁻N, 6°55⁻E
Kilimandżaro-3°04⁻S ,37°21⁻E
Buenos Aires-34° 35' S, 58° 55' W
Cieśnina Beringa- 38°46'N, 9°30'W
Tasmania-48°52'N, 2°21'E
2010-02-04T13:57:20+01:00
Pekin - 39°N , 116°E
mont blank - 45°N , 6°E
kilimandzaro - 3°S, 37°E
buenos aires - 34°S, 58°W ,
cieśnina beringa -38°N , 9°W
tasmania - 43°S , 150°W