Poszukuję budynku w programie PAINT. Konkretnie ma to być gotowy obrazek domu,kościoła, albo bardziej skomlikowanej budowli,jak ze zdjęcia.To , co widzicie w załączniku to zdjęcie z netu, a mnie jest potrzebny obraz budowli własnoręcznie wykonanej :) Bardziej skomplikowanej. Proste rysunki to nie jest to,co mnie interesuje. Potrafię używać programu PAINT i bynajmniej,nie chodzi mi o narysowanie budki na hot dogi. Będę kasowała jako spam rysunki bez wyrazu, ponieważ chodzi o dużą ilość punktów.
I koniecznie w programie PAINT.
Będę bardzo wdzięczna.
Wiem,ze to dużo pracy, ale odwdzięczę się na pewno punktami.
Z góry bardzo dzięki za wszystkie pomysły.

2

Odpowiedzi

2010-02-05T09:48:47+01:00
Http://zapodaj.net/c000ec80425d.jpg.html


Moja własna praca przez painta ato na dachu zrobilem troche kropkami oraz smugą :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T15:06:18+01:00