Odpowiedzi

2010-02-04T13:48:32+01:00
5 3/10+7 1/2+ 9 4/5=22 6/10
4 2/5+6+8 7/10+11 1/2=30 6/10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:49:05+01:00
5 CAŁYCH I TRZY DZIESIĄTE + 7 CAŁYCH I JEDNA DRUGA + 9 CAŁYCH I CZTERY PIĄTE = 5 CAŁYCH I TRZY DZIESIĄTE + 7 CAŁYCH I 5 DZIESIĄTYCH + 9 CAŁYCH I 8 DZIESIĄTYCH = 21 CAŁYCH I 16 DZIESIĄTYCH = 22 CAŁE I 6 DZIESIĄTYCH = 22 CAŁE I 3 PIĄTE

4 CAŁE I DWIE PIĄTE + 6 + 8 CAŁYCH I SIEDEM DZIESIĄTYCH + 11 CAŁYCH I JEDNA DRUGA = 29 CAŁYCH I 18 DZIESIĄTYCH = 30 CAŁYCH I 4 PIĄTE
1 5 1
2010-02-04T13:58:51+01:00
1. 5 CAŁYCH I TRZY DZIESIĄTE + 7 CAŁYCH I JEDNA DRUGA + 9 CAŁYCH I CZTERY PIĄTE = 53/10 + 15/2 + 49/5 = 53/10 + 75/10 + 98/10 = 226/10 =
22 6/10

2.4 CAŁE I DWIE PIĄTE + 6 + 8 CAŁYCH I SIEDEM DZIESIĄTYCH + 11 CAŁYCH I JEDNA DRUGA = 22/5 + 60/10 + 87/10 + 23/2= 44/10 + 60/10 + 87/10 + 115/10 = 306/10 = 30 6/10