Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T13:49:48+01:00
Zbudować arkę i zabrać na nią po parze zwierząt, ponieważ Bóg chciał od nowa zbudować porządek świata;]
1 5 1
2010-02-04T13:57:10+01:00
Miał zbudować Arkę i umieścić na niej wybranych ludzi oraz po parze z każdego gatunku zwierząt aby po ogólnym potopie mogły one nadal się rozmnażać.
2010-02-04T14:04:11+01:00
Bóg kazał Neo wybudować barkę i zabrać tam parę zwierząt , bo Bóg miał zamiar zalać raj. Po powodzi noe znowu żył na lądzie.