Potrzebuje napisac taki list:
Po dlugiej podrozy dotarlas do miejsca w ktorym spedzasz wakacje:
-podaj gdzie jestes i kiedy tu przyjechalas
-z kim podrozowalas i jak dlugo trwala podroz
-jakim srodkiem lokomocji podrozowalas i dlaczego go wybralas
-co milego i niemilego spotkalo Cie w podrozy

PROSZE O POMOC!

2

Odpowiedzi

2010-02-04T14:20:02+01:00
cześć Dorotko..! 12.09.2011


Właśnie przyjechałam na miejsce.mamy godzinę 20:12...nie wiem jak u ciebie bo w końcu jestem w innym kraju.Podróż była wspaniała ale trochę męcząca w końcu leciałam 4 godziny.Podczas tej podróży poznałam bardzo sympatyczną dziewczynę,która miała na imię Natalia i bardzo bała cię jeździć pociągiem dlatego wybrała samolot zresztą podobnie jak ja.
W Japonii jest wiele fajnych sklepów a więc przywiozę ci jakąś pamiątkę...pozdrawiam gorąco


twoja przyjaciółka Klaudia..:**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:38:33+01:00
Hallo Sylvia! 12/09/2011

Ich kam zu dem Hotel in Deutschland. Es ist jetzt 20:00 Uhr. Die Fahrt war groß, konnte das Flugzeug als nur eine verschwindend kleine Nagel Dächern zu sehen. Flew 1 Stunde. Auf dieser Reise lernte ich eine sehr schöne aber auch sehr scheues Mädchen, sie hatte den Namen Ewelina und hatte Angst, mit dem Zug oder dem Auto reisen, sondern hatte auch Bewegung Krankheit, daher entschied sich für das Flugzeug, übrigens wie ich. Obwohl ich keine Bewegung Krankheit, und so wählte ich das Flugzeug, weil es viel schneller und interessanter.
Hier in Deutschland gibt es viele Geschäfte und interessanten Orten.


Ich sehr herzlich begrüßen und Küsse sendet Ihr Freund Malvina ..
: ***



cześć Sylwia! 12.09.2011

Właśnie dojechałam do Hotelu w Niemczech. Jest tu teraz 20:00. Podróż była wspaniała, z samolotu było widać tylko malutkie jak paznokieć dachy domów. Leciałam 1 godzinę. Podczas tej podróży poznałam bardzo miła ale także bardzo nieśmiałą dziewczynę,miała ona na imię Ewelina i bała się jeździć pociągiem albo samochodem ale także miała chorobę lokomocyjną lokomocyjną dlatego wybrała samolot zresztą tak jak ja. Chociaż nie mam choroby lokomocyjnej to i tak wybrałam samolot ponieważ było dużo szybciej i ciekawiej.
Tutaj w Niemczech jest bardzo dużo sklepów i różnych ciekawych miejsc.


Gorąco pozdrawiam i przesyłam buziaki twoja przyjaciółka Malwina..
:***