Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:03:54+01:00
C%=mr/ms*100%
12%=mr/300*100% /*300
3600%=mr*100% /:100
mr=36

mr-masa substancji rozpuszczonej
ms-masa substancji

masa soli=36 g
1 5 1
2010-02-04T14:05:54+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def Cp:
12g subst.-----100g r-ru
xg subst.------300g r-ru
stąd:
x=12*300/100
x=36g