Odpowiedzi

2010-02-04T14:01:17+01:00
42+x=8+x+12+x
x=42-20
x=22
odp. za 22 lata
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:01:21+01:00
X - liczba lat, po których suma lat dzieci będzie równa wiekowi mamy

42 + x = 12 + x + 8 + x
42 + x = 20 + 2x
22 + x = 2x
22 = x
x = 22
Odp.: Taka sytuacja będzie mieć miejsce za 22 lata.
56 4 56
2010-02-04T14:02:15+01:00
X=lata,które miną
42+x=12x+8x
x-2x=12+8-42
-x=22/*(-1)
x=22
21 4 21