Napisz w KILKUNASTU zdaniach jakimi cechami charakteru powinien odznaczać sie prawdziwy przyjaciel. Uzasadniij wybrane cechy

To zadanie jest wazne tylko do dzis bo mam to na 5 lutego przynieść tylko tam ma byc więcej niz 10 zdań ....Jak będzie 5 luty to juz sie nawet za to nie zzabierajce bo nie bedzie potrzebne wic prossze sie ztreszczac

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:47:48+01:00
Prawdziwy przyjaciel powinien być wobec nas uczciwy. Taka osoba nie powinna obgadywać nas za plecami.Gdy ktoś przyjaźni się tylko dla korzyści nie jest zaufaną osobą.Jeżeli nasz przyjaciel wszystkim mówi nasze tajemnice i wyśmiewa się z nas a my to widzimy nie należy w tedy uważać tą osobę za przyjaciela.Prawdziwy przyjaciel to osoba która szanuje nas i nasze decyzje nie wyśmiewa się z nas, lubi nas dotrzymuje powierzone mu tajemnice.A powinien mieć takie cechy, ponieważ nikt przecież nie chce żeby nasz przyjaciel się z nas wyśmiewał i mówił wszystkie nasze największe tajemnice.''Prawdziwego przyjaciela poznaje się w biedzie.''


Myślę że pomogłam dużo się napracowałam :) Napewno dostaniesz 5 z Polaka, powodzenia:)
16 4 16
2010-02-04T15:57:17+01:00
Przyjaciel to dla nas osoba tak bliska jak rodzina. Jest z nami w dobrych i złych chwilach. Kiedy potrzeba służy dobrą radą i jest szczery nawet jak ma nas to czasem dotknąć. Jakimi cechami charakteru powinien się wyróżniać przyjaciel? Na pewno musiałby być szczery i prawdomówny, jest to podstawa przyjaźni. Szalony, b z kim jak nie z przyjacielem można zrobić coś szalonego. Pomysłowy, gdyż chce z nim spędzić dużo czasu przez większość życia lub całe życie. Te cechy to tylko część cech charakteru mojego przyjaciela. Najważniejszą rzeczą jest jednak to, że lubimy spędzać ze sobą czas i nigdy się razem nie nudzimy.

Ja się nie tak dużo napracowałem bo to praca do napisania od ręki, ale mam nadzieje, że Ci się przyda... Pozdrawiam, powodzenia i polecam się na przyszłość :)
20 4 20