Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:28:00+01:00
Codziennie sumiennie wykonywał swoje obowiązki, usuwał baobaby, które mogły rozsadzić jego planetę i czyścił wulkany, żeby te nie wybuchały.
Uczeni przypisali numer B - 612 i po wykonaniu swoich codziennych obowiązków, odleciał ze stadem dzikich gęsi.
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:29:49+01:00
Mały Książę na swojej planecie przede wszystkim opiekował się różą. Spełniał każde jej zachcianki, bardzo się dla niej poświęcał. Kochał ją, ale ona cały czas go wykorzystywała.
19 2 19
2010-02-04T14:37:16+01:00
Mały książe mieszkał na asteeroidzie B-612 była ona mała .
Na tej planecie miał kilka baobabów , róże i 3 wulkany w tym jeden wygasły . szczególną uwagę Mały Książe poświęcał rózy . Róża byla symobolem kobiety , piekna , miłości.
8 2 8