Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:26:56+01:00
Możesz również napisać o tym, że w różnych regionach Polski występuje inna gwara :)

Możesz dac przykładowe jedno zdanie i "odmienić" poprzez gwary :)
2010-02-04T14:27:07+01:00
Ja bym dodał zdjecie jakichs polskich żołnierzy rozmawiających! I obrazek alfabetu!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:28:14+01:00
Możesz narysować flagę polski (ładnie będzie wyglądać falowana)
godło, może być też hymn polski ( Mazurek Dąbrowskiego ) Jakieś ładnie napisane wyrazy np. : ,,,Polsko Ojczyzna Moja", albo imiona i nazwiska jakiś bohaterów narodowych

Pozdrawiam ;))