Odpowiedzi

  • mlad
  • Początkujący
2009-10-07T17:22:59+02:00
Nikotyzm uzaleznienie które spotyka co 2 człowieka zamieszkującego kulę ziemską. Powoduję on rózne choroby, raki . Jest on rakotwórczy silnie uzależniający śmierdzący! Powstaje coraz więcej plakatów na ten temat np. "pale więc śmierdze" , "Służy do zabijania nie do szpanowania" , " zapraszamy do urn, wybór należy do ciebie" a palenie już nie jest modne. Nałóg ten przejawia sie szczegołnie u młodzięży która chce zaimponować za szpanowoc swoim rówieśnikom. Nałóg ten jest kosztowny powoduje także tycie oraz zółte zęby.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T17:23:05+02:00
Wiele jest uzależnień. Ja chciałabym napisać o narkotykach.
Są to jedne z wielu groźnych uzależnień, które mogą się kończyć źle, a nawet tragicznie. Osoba, która raz spróbuje chce próbować jeszcze raz i jeszcze raz. W bardzo szybkim czasie się uzależnia. Jednego dnia bierze określoną ilość narkotyków, później bierze jeszcze więcej i więcej , ponieważ mała dawka nie pomaga. W końcu okazuje się że bierze dużą dawkę codziennie, wtedy już nic nie pomorze. Kiedyś w końcu ktoś przedawkuje i umrze. Tak kończy się życie narkomanów. Moje rady jeżeli ktoś zacznie brać narkotyki, niech zacznie się leczyć. Poinformuję rodzinne ona na pewno go wesprze i pomorze.