Moja koleżanka napisała mi esa co dziś robię i chce się ze mną spotkać. Jak odmówić? Jak się wywinąć?? Nie napiszę, że nie mam czasu, jestem chora, sprzątam albo nie mam ochoty itp., bo znam ją i coś zaraz napisze... . Wiem, że to głupie, ale poprostu ostatnio nie uznaję ją za przyjaciółkę a ona nadal tak sądzi...chyba.

help me.! :)

3

Odpowiedzi

2010-02-04T14:28:39+01:00
Powiedz np.że masz zaraz jakiś pilny wyjazd albo prawdę...
2010-02-04T14:29:14+01:00
Napisz jej prawdę i podaj przyczynę
to chyba najlepsze wyjście z sytuacji
i bedzie w końcu wszystko jasne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:30:24+01:00
Miałam podobną sytuację. Napisałam wtedy koleżance żeby sie odczepila bo jej juz nie lubie, ale ci tego nie radze. Powiedz jej że umowilas sie wczesniej z inna kolezanka, lub ze nie masz dzisiaj czasu bo np. musisz posprzatac pokoj zeby mama pozwolila ci ja zaprosic. Wtedy na pewno sie nie obrazi ;)