Odpowiedzi

2010-02-04T14:29:44+01:00
Na poczatku przedstaw jaki masz model i cos o nim powiedz
w rozwinieciu powiedz dlaczego akurat ten
a w zakonczeniu dlaczego ci sie podoba
21 1 21
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:30:41+01:00
Telefon UTMS o ciekawym wzornictwie. Za pomocą dołączonej do aparatu kamery 1.3 Mpix można wykonywać zdjęcia dobrej jakości. Za pomocą tego telefonu przeprowadzimy wideorozmowy z wykorzystaniem technologii 3G. Aparat posiada radio z RDS, oprogramowanie Media Player do odtwarzania plików mp3, mpeg, h263, real. Posiada 33 MB wewnętrznej pamięci, której niestety nie można rozszerzyć. Kontakt aparatu telefonicznego z inymi urządzeniami elektronicznymi jest ułatwiony dzięki łączom USB i Bluetooth. Obsługuje dzwonki polifoniczne i mp3.

(MÓJ TELEFON XDDD)
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:35:25+01:00
Telefon komórkowy jest jednym z narzedzi, którymi posługuję się w codziennej komunikacji ze swoimi rówieśnikami. Służy mi nie tylko do kontaktowania się, ale także dostarcza mi rozrywki.
Swój pierwszy telefon komórkowy dostałam na urodziny rok temu od mojej mamy. Do tej pory działa bez zarzutu. Ma czarną plastykową obudowę, podświetlaną na niebiesko klawiaturę i ekran dotykowy. Z tyłu, na obudowie, ma małą srebrną gwiazdkę, która jest dodatkiem.
Mój telefon posiada szereg przydatnych funkcji. Oprócz podstawowych możliwości wykonywania połączeń i wysyłania wiadomości SMS, mogę również wysyłać MMS-y, słuchać muzyki, wykonywać zdjęcia. Telefon ten posiada również kalkulator, stoper, budzik, a nawet parę gier.
Oprócz tego, że telefon jest narzędziem, które ułatwia mi życie, może mi również je uratować, np. w sytuacji, gdy będę potrzebować pomocy, szybko mogę skontaktować się z odpowiednimi służbami.
Bardzo lubię swój telefon. Noszę go zawsze przy sobie. Dzięki niemu moje życie jest prostsze.
24 4 24