Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:41:59+01:00
Ts - czas statku
tw - czas wody
ts - tw = 3h
ts + tw = 5h
dodajemy stronami
2ts = 8h
ts = 4h
ts + tw = 5h
4h + tw = 5h
tw = 5h - 4h = 1h
odp
woda płynie 1h
2010-02-04T18:47:37+01:00
M-czas płynięcia samego statku
z-czas płynięcia samej wody

m+z=3
m-z=5

m=3-z
m=5+z

3-z=5+z

z=-1

Odp. Prędkość płynięcia wody z Y do X wynosi 1h
2010-02-04T18:52:37+01:00
A-czas plyniecia statku
b-czas plyniecia wody
a+b=3
a-b=5
a=3-b
a=5+b
3-b=5+b
b=-1