Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:31:18+01:00
No to napisz:
że do bierzmowania chcesz przystąpisz,bo wierzysz w Boga.
Że to dla cb ważne!
Bierzmowanie odgrywa wielką rolę w życiu każdego człowieka bez niego w przyszłości będzie się miało problemy ze ślubem i ochrzczeniem dziecka.
Każdy wierzący powinien miec bierzmowanie .
Odgrywa bardzą dużą rolę w naszym życiu.
Bez niego tak jakby nie jestesmy katolikami..
2010-02-04T14:34:17+01:00
Chcę przystąpić do bierzmowania ponieważ przekaże mi ono ducha świętego , umocni wiarę w boga oraz uzdolnienie do świadczenia o niej oraz jej obrony . W moim życiu będzie to bardzo ważne wydarzenie .

Wiem ,że troche krótkie ale nie mam za bardzo czasu.
2010-02-04T16:04:29+01:00
Bardzo chcę przyjąć sakrament bierzmowani ponieważ pozwoli mi on przyjąć kolejne sakramenty.