Odpowiedzi

2010-02-04T14:40:07+01:00
Lis jest chytry !
Aleś ty sprytny !
Nie wiedziałam że jesteś fałszywa ! ;(
On jest zawistny !
Ależ mi pochlebiasz.
Te mrówki tak szybko przebiegły ;)
Ona jest taka przebiegła.
Ale jesteś zadufany/a
1 1 1
2010-02-04T14:41:09+01:00
1. Arek wykazał się dużym sprytem rozwiązując to zadanie.
2. Teraz się przekonałam, że Karol to był fałszywy przyjaciel.
3.Magda jest przebiegła jak mało kto.
4. Karolina jest zadufana w sobie.
5. Największą wadą Weroniki jest pycha.
6. Krzysiak jest chytry jak lis i nie podzielił się swoimi cukierkami.
7.Dzisiaj Grzesiek bardzo mi pochlebiał.

;))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:41:18+01:00
Mój kolega jest zawistny, kiedy tylko ktoś ma nową koszulkę.
Brat mojej koleżanki jest bardzo sprytny.
Dowód, który zabrała mi policja, okazał się fałszywy.
Prawie w każdej bajce lis jest przebiegły.
Moja koleżanka jest zadufana w sobie, bo jest najładniejszą dziewczyną w klasie.
Jednym z grzechów głównych jest pycha.
Maciek jest chytry, nikomu nie chce pożyczyć pieniędzy.
Pani pochlebia Danusi, kiedy ta czyta wypracowanie.
1 1 1