1. Zapisz cyframi , ile to złotych :
a) 3,4 tys. zł
b) 6,05 mln zł
c) 0,5 mln zł
d) 0,04 mld zł
2. Zapisz podane wielkości , nie używając przecinka:
a) 4,5 tys. zł
b) 13,5 tys. osób
c) 2,4 mln ton
d)8,2 mln ton
e) 2,5 mld osób
f) 0,5 mld euro.
proszę , szybko , to na jutro .Nie rozumiem tej głupiej matmy :(:(:(

2

Odpowiedzi

2010-02-04T14:41:54+01:00
A) 3400 zł

b) 6050000 zł

c)5000 zł

d) 40000zł

Nie wiem czy to jest napewno dobrze. ;]

2.
a) 4500
b) 13500
c)2400000
d)8200000
e)20005000000
f)50000

23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:42:14+01:00
1.
a) 3400 zł
b) 6050000 zł
c) 500000 zł
d) 40000 zł
2.
a) 4500 zł
b) 13500 osób
c) 2400000 ton
d) 8200000 ton
e) 2500000000 osób
f) 500000 euro
g)

39 4 39