Na olimpiadzie w 1904 roku zwycięzca biegu maratońskiego osiągnął czas 3 godz 28 min 53s. w 2000 roku mistrz olimpijski, który przebiegł dystans maratonu w czasie 2 godz 10 min 11 s, osiągnął czas krótszy od mistrza z 1904 roku o..?

3

Odpowiedzi

2010-02-04T14:41:54+01:00
2010-02-04T14:42:32+01:00
3 godz 28 min 53 s- 2 godz 10 min 11 s= 1 godz 18 m in 42 s
osiagnal czas krotszy o 1 godz 18 min 42 s
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:08:20+01:00
3godz 28min 53s. - 2godz 10min 11s. = 1godz 18min 42s. Odp: Przebiegl dystans krucej o 1godz 18min 42s.
2 3 2