Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:40:20+01:00
- Odra
- Ued
- Bug, Odra, Nysa łużycka
2010-02-04T14:41:53+01:00
1. Druga pod względem długości rzeka w Polsce to Odra.
2. Wyschnięte koryto rzeki epizodycznej na pustyni to ued, wadi.
3. Rzeki graniczne: Odra, Bug, Nysa Łużycka.
3 5 3
2010-02-04T14:42:16+01:00
1.Druga pod względem długości rzeka w polsce.
Odp: Odra
2.wyschnięte koryto rzeki epizodycznej na pustyni.
Ued
3.jedna z granicznych rzek polski
Odp: San
2 5 2