Przetłumacz w ````czasie przeszłym ````to ma byc:
1. Na pierwszym obrazku widzimy dużo jezy zajętych zabawą.
2.Na drugim obrazku Punkie i Skinnie wybrali się na wycieczkę. Punkie na rolkach ,a Skinnie na hulajnodze.
3.Na trzecim obrazku widzimy jak jednemu jeżowi wypadło kółko z hulajnogi.
4. Tutaj widzimy jak dwa smutne jeże próbują naprawic hulajnogę.
5.Na piątym obrazku niosą zepsutą hulajnoge.
6. Przyszli z hulajnogą do warsztatu ,aby ją naprawic.
7.Na siódmym obrazku widzimy jak Punkie i Skinnie zatrzymują samochód.
8.na ósmym obrazku widzimy przerażenie jeży , które spowodował duch jakiego spotkali .

Proszę was ! w czasie przeszłym .
Bardzo mi potrzebne !;*******

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:47:19+01:00
1. Das erste Bild sehen wir eine Menge von Sprachen wurden beschlagnahmt Spaß.
2.Na zweite Bild Punkie und Skinnie gingen sie auf eine Reise. Punkie auf Rollen und Skinnie den Roller.
3.Na dritten Bild, das wir sehen, wie ein Ring aus Jezow fiel von Motorrollern.
4. Hier sehen wir, wie zwei Igel, ein trauriger Versuch, Roller zu beheben.
5.Na fünfte Bild stellt eine gebrochene Roller.
6. Kamen aus den Roller in die Garage zu beheben.
7.Na siebte Bild, das wir sehen, wie Skinnie Punkie und das Auto zu stoppen.
8.na achten Bild sehen wir das Grauen Igel, in denen im Sinne dessen, was sie erfüllt geführt
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T17:33:37+01:00
1. Das erste Bild sehen wir eine Menge von Sprachen wurden beschlagnahmt Spaß.
2.Na zweite Bild Punkie und Skinnie gingen sie auf eine Reise. Punkie auf Rollen und Skinnie den Roller.
3.Na dritten Bild, das wir sehen, wie ein Ring aus Jezow fiel von Motorrollern.
4. Hier sehen wir, wie zwei Igel, ein trauriger Versuch, Roller zu beheben.
5.Na fünfte Bild stellt eine gebrochene Roller.
6. Kamen aus den Roller in die Garage zu beheben.
7.Na siebte Bild, das wir sehen, wie Skinnie Punkie und das Auto zu stoppen.
8.na achten Bild sehen wir das Grauen Igel, in denen im Sinne dessen, was sie erfüllt geführt


Mam nadzieje że dobrze