Oto tytuły znanych Ci utworów epickich. Które z tych dzieł mają - według Ciebie- charakter przypowieści? Postaraj się uzasadnić swoje zdanie.

Syn marnotrawny; W pustyni i w puszczy; Robinson Kruzoe; Czpla, ryby i rak; Ten obcy; Lis i Koziel; Krzyżacy; Kamienie na szaniec; Mały Książę

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:47:21+01:00
Syn marnotrawny; Czapla, ryby i rak; Lis i Kozieł; Mały Książę

Ponieważ zawierają one "drugie dno", kończą się morałem. Na podstawie krótkich historii z życia codziennego ukazane są prawdy uniwersalne.
5 4 5
2010-02-04T14:49:20+01:00
Syn marnotrawny, maly ksiaze, w tych uyworach postacie nie maja imion. "pewien człowiek miał dwoch synow..." nie ma podane imienia, nazwiska. nic.
1 5 1
2010-02-04T15:09:30+01:00
Syn marnotrawny.Ponieważ jest pisany prozą oraz ma prostą fabułę.Posługuje się alegorią i mówi o uniwersalnych wartościach.

wydaje mi się ze jeszcze Mały Książę i Krzyżacy
1 5 1