1.Zapisz w jak najprostszej postaci :
a) (x+3)(x-7)
b)-3(2x-1)(x+6)
c)-(y-1)(2y+4)
d)2a²-(a+6)(2a-1)
e)3(x²-1)-(x-3)(x+2)

oraz zadania drugie :

2.Zapisz w postaci jednej potęgi :
a)0,5²*0,5⁴
b)(-2)¹⁶ :(-2)⁸
c) (7⁵)₂

Prosiłabym o dołączenie do odpowiedzi obliczeń :) Z góry dziękuje za pomoc ;-) Pozdrawiam Serdecznie :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T17:20:16+02:00
A) (x+3)(x-7)= x kwadrat -7+3x-21
1 5 1
2009-10-07T17:25:37+02:00
Zad 2
a) 0,5⁶
b) (-2)⁸
c) 7 do 10
1 5 1
2009-10-07T17:41:14+02:00