Odpowiedzi

2010-02-04T14:53:16+01:00
Pewnego dnia wybrałem się do muzeum. Wszedłem sobie spokojnie i zaczołem zwiedzać. Wszystko było ładne. W końcu zatrzymałem się na chwilkę, spojrzałem w prawą stronę i zobaczyłem tajemniczą postać. Bardzo się wystaryszłem i postanowilem uciec.Ta droga, która biegłem wydawała się bez końca. Aż dotarlem do bezpiecznej ulicy i wreszcie poczułem sie komfortowo
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:56:07+01:00
Wybraliśmy się z klasą do muzeum. Przy wejściu zapłaciliśmy bilety i zaczęliśmy zwiedzanie. Po kilku godzinach ujrzałem tajemniczą postać. Wpadłem w panikę i zacząłem uciekać. Podczas długotrwałej ucieczki dotarłem na bezpieczną ulicę gdzie czekała już klasa.
5 3 5