Odpowiedzi

2010-02-04T14:48:42+01:00
Długość drogi hamowania zależy od hamulców i nawierzchni
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:49:29+01:00
Długość hamowania samochodu zależy od pogody oraz od położenia drogi. jezeli droga jest śliska wtedy hamujemy dłużej a jeżeli droga jest nie ślista hamowanie jest szybkie! :)
(prosze wybierz to na naj bo się nad tym napracowałam)
5 4 5
2010-02-04T14:49:59+01:00
Zależy od tego jaka jest droga jeśli droga jest słucha to chamowanie jest krutkie a jak mokra droga to chamowanie jes dłuższe
2 2 2