Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:53:49+01:00
Larwa chrabąszcza majowego zwana jest pędrakiem. Ten na ziemi to larwa chrabąszcza.

Larwa muchy - plujka Ten na białym tle

Pszczoły - czerw

Larwy pszczoły zdjęcia - fotografii - obrazy nie znalazłam
4 5 4
2010-02-04T14:54:32+01:00
Larwy chrabąszczy – zwane pędrakami – są białożółtawe, grube, pałąkowato wygięte. Ich mocna, brunatna głowa jest wyposażona w silny aparat gębowy. Dorosłe pędraki mają około 60 mm długości. Na głowie mają czułki zakończone wachlarzowatą buławką, na końcu odwłoka jest tępy kolec.

Larwa pszczoły - zwana czerwem - (wygląd na zdjęciu)
http://zdjecia.polska.pl/katalog/galeria/slide,Czerw_pszczeli,pid,335862,gid,335814,cid,1536.htm?sh=4

Larwa muchy - przechodzi przeobrażenie zupełne. Larwy odżywiają się substancjami roślinnymi i zwierzęcymi będącymi zwykle w stanie rozkładu. Osiągają one do 15 mm długości. Znajdowane w odpadkach i wszelkich gnijących substancjach także w glebie ciemnobrunatne bobówki mają do 8 mm.
2 5 2
2010-02-04T14:59:21+01:00
Larwa chrząszcza to pędrak- kremowobiała z ciemniejszym odwłokiem, z dużą brunatną głową, trzema parami odnóży,
larwa pszczoły to czerw


mam tylko tyle jak coś znajdę to dopiszę