Odpowiedzi

2010-02-04T14:52:55+01:00
Zaproszenie
Dnia 5.02.2010 o godz 17.00 w zamku u Kapuletów odbędą się zaręczyny Julii i Romea. Będzie zabawa do białego rana, muzyka, jedzenie, picie. Serdecznie zapraszamy wszystkich sąsiadów naszej wsi...
Julia i Romeo
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:53:28+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy ...(tu wpisz kogo np. Naszych Kochanych Rodziców) na zaręczyny, które odbędą się dnia ...(data np. 10.02.2010r.) o godzinie (np. 16.00) w naszym domu.
Obecność obowiązkowa!
Obiecujemy, że będziecie dobrze się bawili i zjecie pyszne rzeczy!
Julia i Parys
;)))
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T14:53:42+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy Dominikę i Jana Kowalskich na zaręczyny Julii i Parysa które odbędą się o godz.:17:30 w domu Julii
Obecność obowiązkowa! Zapewniamy świetną zabawę

Julia i Parys


(proszę wybierz tę pracę na naj bo się nad nią napracowałam)
1 1 1