Odpowiedzi

2010-02-04T15:01:13+01:00
1) 6= x pierwiatek z 2
x= 6/pierwiatek z 2
x= 3 pierwiatek z 2

y= 6*2 = 12

2) y = 5/2
y=2,5

x=(y pierwiatek z 3) /2
x= 2,5 pierwiatek z 3

3) x = 6/2
x=3

y= 6 pierwiatek z 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:16:34+01:00
29. a)korzystałam ze związków miarowych
5= a√3
x= 2a
y= a
5=a√3/:√3
a= 5√3 przez 3
a= y =5√3 przez 3

x= 10√3 przez 3

b)x= 6√2(ponieważ skorzystałam z przeciwprostokątnej w kwadracie)
y=12 (2 razy pomnożyłam 6 czyli bok kwadratu)

c) korzystałam ze związków miarowych
x=2a
x=12
a =6
½y=a√3=6√3
y=2*6√3
y=12√3
2010-02-04T15:24:07+01:00
1)
y=2×6=12
x=6√2

2)
x=2y
5=y√3 |÷√3
⁵/√3=y |×√3/√3
5√3/3=y
y=1⅔√3
x=2y
x=3¹/₃√3

3)
y=2x
y=½×6√3
y=3√3
x=1½√3