Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:59:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przyimki:
po, od, nad, za
Spójniki:
a, ni, przeto, mianowicie
Wykrzykniki:
ach!, och!, o!, hej!
Partykuły:
ami, tylko, bodaj, oby
40 4 40
2010-02-04T15:05:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Przyimki :
- w - z
- od - po
- z - na
- dla - pośród

Spójniki :
- i
- lub
- żeby
- dlatego

Partykuła :
-tylko
-oby
-ani
-czyli

Wykrzykniki :
-acha
-ble
-och
-ech
28 4 28