Odpowiedzi

2010-02-04T14:56:20+01:00
1. Magda and Alex are visiting each other out.
2. We help you in learning mathematics.
3. Congratulated the winners our.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:57:26+01:00
Polski
1. Magda i Ola odwiedzają się na wzajem.
2. Pomagamy sobie w nauce matematyki.
3. Zwycięzcy gratulowali sobie nawzajem.



Angielski
1. Magda and Alex are visiting each other out.
2. We help you in learning mathematics.
3. The winners congratulated each other.


Rosyjski
1. Магда и Алекс посещают друг друга.
2. Мы поможем вам в процессе обучения математике.
3. Победителей поздравили друг друга.



Niemiecki
1. Magda und Alex besuchen sich gegenseitig auf.
2. Wir helfen Ihnen beim Erlernen der Mathematik.
3. Die Gewinner beglückwünschen uns gegenseitig.



Jeśli w jakimś innym pisz!!!
Bo nie iem w jakim
Liczę na naj =)