Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T14:57:49+01:00
Dane :
Pc = 864cm²

Szukane :
V= ?
Suma krawędzi = ?
P = 6a²

6a²= 864cm²/:6
a² = 144 cm²
a=12 cm

V=a³
V= (12cm)³
V= 1728 cm³

Posiada 12 krawędzi.
12 × 12 =144 cm

Odp.Objętość tego sześcianu wynosi 1728 cm ³ a suma długości wszystkich krawędzi 144 cm.

;)))
2010-02-04T15:00:37+01:00
Pc=6a²
Pc=864cm²
864cm²=6a²|:6
144cm²=a²
a=12cm

V=a³
V=(12cm)³
V=1728cm³

12*12=144 - suma krawedzi
2010-02-04T15:07:41+01:00
Pc=6*a²
864cm²=6*a²
a²=864:6
a²=144
a=√144
a=12cm

V=a³
V=12³
V=1728cm³

Długość wszystkich krawędzi:
a*16
12*16
192cm