Odpowiedzi

2010-02-04T15:02:19+01:00
1. Połączenie szeregowe

Opór całkowity : R 1 + R 2 + R 3 = 2 + 2 + 2 = 6 omów

2. Połączenie równoległe :

1 / opór całkowity = 1/ R1 + 1 / R 2 + 1 /R3
1/opór cał . = 3/2

opór całkowity to ułamek : 2/3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:16:51+01:00
R1- pierwszy opornik
R2- drugi opornik
R3- trzeci opornik
Rz- opór zastępczy
A rozwiązania w załącznikach;)
Mam nadzieję, że pomogłam;)
4 4 4