Sprawdź,nie rozwiązując równania, która z dwóch podnych liczb jest jego rozwiązaniem.:
a)-x+7=5x+1 a x może być..-1..lub..1
b)4z+35=-z+5 z może być..4 lub -6
c)12x-10=-6x+8 x to -1 lub 1
d)2x-2=4x-2 x może być -1 lub 0
e) -2z-12=-3z-13 z to 0 lub -1

tutaj trzeba poprostu zrobić sprawdzenie..

2

Odpowiedzi

2010-02-04T15:06:59+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:08:07+01:00
A) odp. 1
spr. L= -1+7=6
P= 5×1 +1=5+1=6
L=P

b) odp. -6
spr. L= 4× (-6) +35 = -24 + 35 = 11
P= -(-6) +5=6+5=11
L=P

c) odp. 1
spr. L= 12×1-10=12-10=2
P= - 6×1+8= -6+8=2
L=P

d) odp. 0
spr. L= 2×0-2=0-2= -2
P= 4×0-2=0-2= -2
L=P

e) odp. -1
spr. L= -2×(-1) - 12= 2-12= -10
P= -3×(-1) -13= 3-13= -10
L=P