Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:05:13+01:00
1.Dostępność pokarmu-zwierzęta muszą jeść żeby przetrwać. 2.Ilość i dostępność wody-wody potrzebuje każdy organizm, zwierzęta potrzebują jej żeby funkcjonować, woda jest niezbędnym składnikiem życia
2010-02-04T15:10:24+01:00
Woda jest potrzebna do wydalania ale muszą oszczędzać. Ilość i dostępność wody- potrzebuje ją każdy organizm, zwierzęta potrzebują jej żeby funkcjonować, woda jest niezbędnym składnikiem życia. Temperatura musi być odpowiednia gdy jest za wysoka zwierzęta mogą sie wycieńczyc bo woda wyparuje zaś gdy za niska woda w ich oraganiźmie moze zamarznąć i zamarzną na kamień.
2010-02-04T16:29:56+01:00
Woda jest potrzebna do wydalania ale muszą oszczędzać. Ilość i dostępność wody- potrzebuje ją każdy organizm, zwierzęta potrzebują jej żeby funkcjonować, woda jest niezbędnym składnikiem życia. Temperatura musi być odpowiednia gdy jest za wysoka zwierzęta mogą sie wycieńczyc bo woda wyparuje zaś gdy za niska woda w ich oraganiźmie moze zamarznąć i zamarzną na kamień.