Odpowiedzi

2010-02-04T15:10:29+01:00
Inna,ujemna właściwośc czegoś,inny aspekt jakiegoś problemu
17 3 17
2010-02-04T15:12:41+01:00
Druga strona medalu- negatywna strona jakichś działań, zamiarów, przedsięwzięć,zła strona dobrych ludzi.
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:18:35+01:00
To znaczy, że oprucz tego co wydaje się nam dobre w danej czynności jest również ukryty negatywny skutek, którego nie widać na pierwszy rzut oka np. Pojedziesz na ferie z rodzicami w góry ale jest też druga strona medalu - nie spędzisz czasu z przyjaciółmi .

Licze na najlepsza odpowiedz...papa
35 3 35