Historia - kl 6 .
Dopasuj do pojęć ich określenia.
Pojęcia : fabryka , maszyna parowa , trójpolówka , płodozmian , urbanzizacja , uwłaszczenie .
Określenia : rozwój miast ; urządzenie wykorzystujące energię pary wodnej ; zakład produkcyjny z pracą zmechanizowaną ; stosowany w średniowieczu i pierwszych wiekach nowożytny system uprawy ziemi ; nadanie na własność , np. ziemi ; system uprawy ziemi stosowany współcześnie. Proszę o pomoc : )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:09:56+01:00
Fabryka: zakład produkcyjny z pracą zmechanizowaną

Maszyna parowa: urządzenie wykorzystujące energię pary wodnej

Trójpolówka: stosowany w średniowieczu i pierwszych wiekach nowożytny system uprawy ziemi

Płodozmian: system uprawy ziemi stosowany współcześnie

Urbanizacja: rozwój miast

uwłaszczenie: nadanie na własność , np. ziemi
63 4 63
2010-02-04T15:11:13+01:00
Trójpolówka-stosowany w średniowieczu i pierwszych wiekach nowożytny system uprawy ziemi
fabryka - zakład produkcyjny z pracą zmechanizowaną
maszyna parowa - urządzenie wykorzystujące energię pary wodnej
Płodozmian- system uprawy ziemi stosowany współcześnie
uwłaszczenie-nadanie na własność , np. ziemi
urbanzizacja-rozwój miast







34 4 34
2010-02-04T15:14:24+01:00
Urbanizacja - rozwój miast,
maszyna parowa - urządzenie wykorzystujące energię pary wodnej,
uwłaszczenie - nadanie na własność,
fabryka - zakład produkcyjny z pracą zmechanizowaną,
płodozmian - system uprawy ziemi stosowany współcześnie,
trójpolówka - stosowany w średniowieczu i pierwszych wiekach nowożytnych , system uprawy ziemi .

pzdr ;-D
24 4 24
jaka książka,strona i zadanie
Dzięki :D