Odpowiedzi

2010-02-04T15:17:57+01:00

Zad. 7

P = 1/ 2 * 8 * 4
P = 16cm³

P = 1/2 * (8+8) * 5
P = 8 * 5
P = 40cm³

P = Pp= Pk + Pt = 10 * 10 + 1/2 * 10 * 6 = 100 + 30 = 130 cm ²

8 nie wiem

Zad 9
Pp = 1/2 * a * h * b = 1/2 * 12 * 5 * 15 = 30 * 15 = 450cm
Pp = 1/2 * (a + b) * h = 1/2 * 15 * 4 = 1/2 * 60 = 30dm
30 dm * 17 = 510 dm

Zad 2/str.2

a * b * c = 1, 5 * 2 * 1 = 3 * 1 = 3cm³



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T16:17:23+01:00
7.
a) pp= a*h : 2
pp= 8*4:2
pp= 32:2
pp= 16 cm 2
h= 7 cm
v= pp*h
V= 16*7
V = 112 cm 3

b)
pp= a*h1
pp= 8dm * 5dm
pp=40dm2
h= 8dm
v= pp*h
v= 40dm2 * 8 dm
v= 320dm3

c) nie wiem ;/

4 a)
pp=a*b :2
pp= 5cm * 12cm :2
pp= 60 :2
pp= 30cm 2
v=pp*h
V= 30*10
v= 300 cm3
1 1 1