Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T15:11:31+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/zoologia/10502-ptaki_budowa_cia%C5%82a_i_%C5%9Brodowisko_%C5%BCycia.html

Tu może coś znajdziesz ;-)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T16:06:46+01:00
Łąka bociany czaple

w wodzie łabędzie kaczki

pola bażanty skowronki

las dzięcioły jastrzębie

przy domach jaskółki gołębie


Chyba dobrze:)








5 1 5