Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:16:08+01:00
Należy kliknąć na pulpicie prawym przyciskiem myszy, wybrać utwórz skrót i wkleić C:\WINDOWS\system32\clipbrd.exe
lub wejdź w mój komputer/dysk lokalny c/windows/system32/i znajdź plik clipbrd (wieloschowek)
9 2 9
2010-02-04T15:52:48+01:00
Wejdź w mój komputer/dysk lokalny c/windows/system32/i znajdź plik clipbrd (wieloschowek)
1 1 1
2010-02-04T17:28:58+01:00
Musisz ze startu wejść do mój komputer dysk lokalny c potem znaleść plik i tak lewym wziąść schowek
a potem to tam wejść i tam wszystko jest
myślę że pomogłam dasz mi najlepszą
10 2 10