Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:26:20+01:00
My favorite movie is "First Love". It shows us the lives of their behavior. The film gives us the topics for consideration. We wonder what the characters do. This video shows the faces of love, betrayal and other similar information.

Moim ulubionym filmem jest "Pierwsza miłość". Pokazuje on nam życie ludzi ich zachowania. Film daje nam tematy do namysłu. Zastanawiamy się co zrobią postacie. Pokazuje ten film oblicza miłości, różne zdrady i tym podobne.


Powodzenia jak źle to napisz mi po polsku własną recenzje a ja ci przetłumaczę
6 3 6
2010-02-04T15:36:31+01:00
My favourite film is ,,Final Destination 3''
I like it because full of action.
The director is James Wong.
It was first show in 2006 .
Relate a woman feel a vision cadastre where the train derailed. Inside was her friends whos died.

Moim ulubionym filem jest ,,Oszukać przeznaczenie 3.''
Lubię go ponieważ jest pełen działania.
Reżyserem filmu jest James Wong.
Pierwszy raz został pokazany w 2006 roku.
Opowiada o kobiecie która przewiduje katastrofę gdzie wykoleja się pociąg.
Wewnątrz pociągu byli jej przyjaciele którzy zginęli w tym pociągu.

Wydaję mi sie ,ze może być . :))
14 4 14