Odpowiedzi

2010-02-04T15:20:17+01:00
-roznica wieku
-chec zysku
-wywyzszanie sie
-chorowitosc ludyi starsyzch
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:20:45+01:00
1 złe wychowanie przez rodziców
2 dorosła osoba zwróciła uwagę młodemu co mu się bardzo nie spodobało
3 brak autorytetu w dziadkach bądź w rodzicach, brak szacunku do nich
2010-02-04T15:21:20+01:00
1.Popisywanie się przed znajomymi,
2.Myślenie tylko o sobie,
3.Pragnienie wyżycia się na kimś