Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T17:37:28+02:00
Y: 24-18= 6zl
18zl - 100%
6zl - x

x= 33,(3)%


Z: 27 - 24,3 = 2,7 zl
24,3 - 100%
2,7 - x

x= 11,(1) %
4 3 4
2009-10-07T17:39:04+02:00
Luty:
Y: 18 zł
Z: 24,3 zł

Marzec:
Y: 24 zł
Z: 27 zł

akcje firmy Y
18zł - 100%
24zł - x
x = 2400 :18 = 133 i jedna trzecia %
133 1/3 - 100 = 33 1/3 %

akcje firmy z
24,3 zł - 100%
27zł - x
x = 2700 : 24,3 = 111 1/9
111 1/9 - 100 = 11 1/9 %
3 4 3
2009-10-07T17:44:50+02:00
Y
18zł-100%
24zł - x

x=(24zł x 100%) : 18zł = 133,(3) %
133,(3)%-100%=33,(3)

Z
24,3zł - 100%
27zł - x

x=(27zł x 100%) : 24,3zł = 111,(1)%
111,(1)% - 100% = 11,(1)%

Odp: Y wzrosło o 33,(3) %, a Z o 11,(1)%
5 3 5