Odpowiedzi

2010-02-04T15:24:37+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy wszystkich na wkład o księdzu Janie Twardowskim, który był wspaniałym człowiekiem. Odbędzie się to w (tutaj cos wymyśl np. jakąś nazwę kościoła ) o godzinie 15:30. Zapraszamy dzieci i dorosłych.

(tutaj wstaw czyjś podpis ; ) )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:25:56+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszam Sz.P Annę Kowalczyk na wykład, który będzie dotyczył biografii Ks. Jana Twardowskiego. Spotkanie odbędzie się o godz.17.00 w szkole nr.4 przy ul. Nowej 17.Po wykładzie będzie mały poczęstunek.