Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:23:27+01:00
Dorota przypięła Ani łatkę plotkary, chociaż dziewczyna niczym nie zawiniła.

Tomek nie chciał wejść w drogę mamie, która była zła po powrocie z zebrania.

Darek, gdy zobaczył trzech łysych chłopaków wziął nogi za pas.
3 4 3
2010-02-04T15:25:15+01:00
1.Ania przypięła łatkę dla Adama.
2.Ania weszła w drogę Adamowi.
3.Ania wzięła nogi za pas i poszła w drogę.
2 1 2
2010-02-04T15:25:21+01:00
Przysiąść fałdów,
przypiąć komuś łatkę-czyli obgadać kogoś,
wejść komuś w drogę,
wziąć nogi za pas-czyli uciekać

zachowanie naszej koleżanki w klasie strasznie nam się nie podobało więc z moją przyjaciółką do końca zajęć przypinaliśmy jej łatkę- obgadywałyśmy ją strasznie

szłam z chłopakiem strasznie zatłoczoną ulicą i nonstop wchodziłam komuś w drogę

mój kolega ukradł ze sklepu odtwarzacz mp3, gdy ochrona to zobaczyła wziął nogi za pas i uciekał do wyjścia
1 1 1