1.Na co zwracasz uwagę, oglądając film: na grę aktorów, muzykę czy inne elementy? wymień je. Wyjaśnij, dlaczego- wedłud Ciebie- są one istotne.
2.Jakie korzyści, Twoim zdaniem, daje człowiekowi obcowanie z kinem? Podaj co najmniej dwie propozycje.
bardzo was prosze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:29:08+01:00
1. Dla mnie bardzo wazna jest gra aktorów. Muszą Oni wykonywać swoją pracę naturalnie i dokładnie. Nie lubię filmów sztucznych. Szczególnie lubię oglądać filmy z dobrymi i znanymi aktorami. Szczególnie zwracam uwagę na efekty które zostały wykonane w filmie.
2. Jedną z korzyści z filmami są np. filmy dokumentalne. pouczają one bardzo, który oflądając film może bardzo dużo wywnioskować z nich. Z filmów z akrorami można wiele się dowiedzieć. Można się dowoedzieć czy bohater postępuje dobrze czy zaś źle. Można nauczyć się wiele istotnych rzeczy.

jak źle to z góry sorry. :)
82 3 82
2010-02-04T15:29:26+01:00
Zwracam uwagę na dobrze dobraną muzykę do sytuacji, umiejętność aktorów, dekoracje, które nadają piękna.
Są według mnie istotne, ponieważ dzięki dobrze dobranej muzyce widza można wprowadzić w nastrój. Aktor powinien dobrze wykonywac swoją pracę. Dobra gra; naśladowanie humoru czy coś w tym stylu jest najbardziej ważne bo dzięki dobrym aktorom film robi się popularny i lubiany.



Liczę na naj.


2.
powiem jak dasz naj.
54 3 54