Odpowiedzi

2010-02-04T15:30:26+01:00
421-37=384
384/2=192
wojtek 192
jarek 192+37=229
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:30:41+01:00
X - liczba głosów na Jarka
y - liczba głosów na Wojtka

x = 37 +y
x+y= 421

37+y +y =421
2y =421- 37
2y = 384
y= 192

x=37+y
x= 37+ 192
x=229

Odp; Jarek otrzymał 229 głosów a Wojtek 192.
2010-02-04T15:35:52+01:00
X - ilość głosów na Wojtka
x + 37 - ilość głosów na Jarka
421 - tylu uczniów przystąpiło do głosowania

x + x + 37 = 421
2x = 384 |:2
x = 192

192 + 37 = 229

odp. Jarek otrzymał 229 głosów, a Wojtek 192.