Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:32:26+01:00
W historii Polski Tadeusz Kościuszko odegrał rolę wyjątkową, stał się symbolem polskiego czynu niepodległościowego. W świadomości narodu utrwalił się na zawsze jako pierwszy w dziejach Naczelnik powstania, który poderwał Polaków do czynu zbrojnego, wskazując, że walka jest jedyną drogą do odbudowy państwa i przekreślenia hańby zaborów.
6 4 6
2010-02-04T15:39:05+01:00
Był bohaterem podczas .wzniecil antyrosyjskie powstanie rzeczpospolitej był generałe tyle wiem...
3 4 3