Odpowiedzi

2010-02-04T15:28:09+01:00
Patrzec wilkiem-patrzec nieufnie, z niechecia, z nienawiscia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:31:09+01:00
Niósł wilk razy kilka ponieśli i wilka.
ciągnie wilka do lasu
Tylko człowiek wilkiem patrzy, wilk głodem
Człowiek człowiekowi wilkiem.
Wilk wilkiem pozostanie
Dla wilka las, dla gołębia strzecha
Wilk, niech jak wilk żyje, w lisią skórę się nie kryje.
Gdy w Nowy Rok skwar i upał, baran wilka będzie chrupał.
Wilk to rzecz zgubna dla stajni
2010-02-04T15:39:19+01:00