Odpowiedzi

2010-02-04T15:41:50+01:00
-cześć
-cześć
-masz czas po szkole
-tak mam a co
-pomyślałem że pouczysz mnie matmy
-ja
-tak a czemu nie masz dobre oceny
-ok
-to o której
-tak o 17.00
-dobra to dozobaczenia

Mam nadzieje ze pomogłam
licze na naj*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T15:55:32+01:00
-Hej Karolina
-Cześć
-mam dla ciebie propozycję poszłabyś ze mną na imprezę w sobote?
-no nie wiem.....
-dlaczego nie wiesz?
-no wiesz... moi rodzice ...oni ...raczej mi nie pozwolą
-to ja ich poproszę ok?
-ok
Następnego dnia
-jak ty to zrobiłaś Ola
-jesteś wspaniała nie wiem jak Ci dziękować
-nie ma za co
-jesteś super to będzie najlepsza impreza roku
1 5 1